Termeni și condiții

Site-ul www.riversidegalati.ro este un site comercial, proprietate a SC ROLLAND SRL, care permite efectuarea de rezervări de camere la hotelul proprietate a ROLLAND SRL.

Folosirea, incluzând vizitarea și cumpărarea de servicii turistice de pe site-ul www.riversidegalati.ro implică acceptarea termenilor și condițiilor detaliate în următoarele paragrafe

Dorința noastră este să vă oferim o experiență de neuitat în cadrul Complexului Riverside, stabilind o serie de reguli de care vă rugăm, în mod respectuos, să țineți cont.

bun-venit-hotel-riverside-galati
Utilizarea Serviciilor noastre

Vă mulțumim pentru utilizarea produselor și a serviciilor noastre („Serviciile”). Serviciile sunt oferite de ROLLAND SRL, cu sediul în Bld. Marea Unire nr. 1A, jud. Galați. Prin utilizarea Serviciilor noastre, sunteți de acord cu prezenții Termeni și condiții. Vă rugăm să îi citiți cu atenție.

Serviciile noastre sunt variate și, prin urmare, este posibil ca uneori să se aplice Termeni și condiții suplimentare sau cerințe suplimentare pentru produse (inclusiv cerințe referitoare la vârstă). În cazul anumitor Servicii, există Termeni și condiții suplimentare, iar, dacă utilizați acele Servicii, Termenii și condițiile suplimentare respective fac parte din contractul dintre dumneavoastră și ROLLAND SRL.

Trebuie să respectați toate politicile puse la dispoziție în cadrul Serviciilor.
Nu utilizați Serviciile în mod necorespunzător. De exemplu, nu încercați să influențați Serviciile sau să le accesați în alt mod decât prin interfața și prin instrucțiunile oferite de ROLLAND SRL prin intermediul site-ului riversidegalati.ro. Puteți utiliza Serviciile numai conform legii, inclusiv conform legilor și reglementărilor aplicabile pentru controlul exporturilor și al reexporturilor. Putem întrerupe sau înceta furnizarea Serviciilor către dvs. dacă nu respectați Termenii și condițiile sau politicile noastre ori în cazul în care investigăm un comportament suspectat ca fiind necorespunzător.

Utilizarea Serviciilor nu vă oferă niciun drept de proprietate intelectuală asupra acestora sau asupra conținutului pe care îl accesați. Nu aveți dreptul să utilizați conținutul din cadrul Serviciilor noastre, cu excepția cazului în care obțineți permisiunea explicita, în scris din partea proprietarului conținutului sau dacă acest lucru vi se permite prin lege. Prezenții Termeni și condiții nu vă acordă dreptul de a utiliza nicio marcă sau siglă din cadrul Serviciilor. Nu eliminați, nu ascundeți și nu modificați nicio mențiune legală afișată în cadrul sau împreună cu Serviciile.

Serviciile noastre afișează un anumit conținut care nu aparține ROLLAND SRL. Responsabilitatea pentru acest conținut revine exclusiv entității care îl pune la dispoziție. Putem examina conținutul pentru a stabili dacă este ilegal sau dacă încalcă politicile noastre și putem elimina sau refuza să afișăm conținutul despre care considerăm, în mod rezonabil, că încalcă politicile noastre ori legea. Însă acest lucru nu înseamnă neapărat că examinăm conținutul; prin urmare, nu presupuneți că îl examinăm.

În ceea ce privește utilizarea Serviciilor de către dvs., putem să vă trimitem anunțuri privind serviciile, mesaje administrative și alte informații. Puteți renunța la unele dintre aceste comunicări.

Unele dintre Serviciile noastre sunt disponibile pe dispozitive mobile. Nu utilizați aceste Servicii într-un mod care vă distrage atenția și vă împiedică să respectați legislația rutieră și de siguranță.

Sosire si plecare

Cazarea se face începând cu ora 12.00 iar eliberarea camerelor se face până în ora 12:00.

La solicitarea clienților și când hotelul dispune de spații disponibile se pot aplica conform practicii internaționale tarife speciale pentru rămânerea după ora 12.00 în cameră astfel: pentru rămânerea până la ora 23:00 se va încasa 50% din tariful afișat pentru camera rezervata.

Bagajele pot fi păstrate la camera de bagaje fără plată timp de 24 de ore.

Cazare

Cazarea fiecărei persoane se face prin completarea fișei de anunțare a sosirii pe baza actului de identitate sau al pasaportului.

Cazarea copiilor cu varsta de până la 7 ani se va face gratuit, pentru copii între 7-12 ani se va percepe 50% din valoarea unui pat denumit supliment cu sau fără asigurarea unui pat suplimentar în cameră, iar pentru copii peste 12 ani se va percepe tariful normal.

Anularea rezervării

Orice anulare de rezervare se va face contactând serviciul rezervări.

Nu se vor aplica penalizări dacă anularea rezervării (rezervare de până la 5 camere) se va face cu cel puțin 3 zile înainte. Penalizarea reprezintă contravaloarea primei zile de cazare.

Daca este vorba de o rezervare de 5 sau mai multe camere, atunci anularea acesteia se va face cu cel putin 10 zile înainte de data sosirii.

Pentru rezervări de grupuri (minim 10 camere) vă rugăm sa contactați serviciul rezervări.

Program restaurant și bar

Micul dejun se servește zilnic între 07:00 si 10:00 A.M, sâmbătă și duminică între 07:00 si 11:00 A.M. În restaurantul aflat la parterul hotelului vă așteptam zilnic între orele 07:00 și 24:00.

Room service este disponibil pana la ora 24.00. Dupa aceasta ora puteti gasi la barul hotelului o gama diversificata de sandwich-uri si bauturi. Barul are program de functionare non-stop.

Fumatul

Fumatul este interzis în incinta hotelului, exceptând balcoanele camerelor și spațiile exterioare ale hotelului amenajate in acest scop / dotate cu scrumiere.
Hotelul își rezervă dreptul de a-i evacua pe clienții care nu respectă această obligație și de a le anula rezervarea.

Siguranța bunurilor personale

Hotelul și spatiile publice sunt supravegheate prin sistem video.
Clienții au obligație de a solicita Hotelului păstrarea bunurilor de valoare (documente, bani, aparatură electronică sau alte asemenea obiecte de valoare).

Hotelul nu își asuma răspunderea pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate în incita hotelului, sălilor de conferință, restaurantului, barului, terasa și parcare.

Hotelul nu își asuma răspunderea asupra unor eventuale accidente sau traumatisme ce pot surveni în urma utilizării in mod neadecvat a dotărilor din cadrul hotelului, a teraselor sau a restaurantului.

Accesul vizitatorilor

Clienții pot primi vizitatori în camerele de hotel între orele 08:00 și 22:00, fără costuri suplimentare. În cazul în care clienți primesc vizitatori în intervalul 22:00-08:00, aceștia din urmă vor trebui să achite diferența de tarif și să se înregistreze la recepție.

decor-camera-1
decor-camera-2